Service
Biovac Environmental Technology AS tegner alltid serviceavtale med anleggseieren der kommunen krever det mht. utslippstillatelsen. Dette betyr at tilsyn og vedlikehold utføres av sertifiserte serviceteknikere. Forutsatt at anlegget brukes på riktig måte mht. belastning og brukerinstruks, vil serviceavtalen sikre stabil drift med tilfredsstillende renseresultat.
Se også: Hva som IKKE skal i toalettet
Våre serviceteknikere tar hånd om all nødvendig vedlikehold av minirenseanlegget 1-3 ganger per år. Har du behov for service utover dette, er vi alene om å tilby hjelp innen 24 timer etter at du har kontaktet oss.
BIOVAC OG COVID-19 (CORONAVIRUSET)
I løpet av noen få dager i mars ble alt forandret, folkehelsen vår ble truet og mange av oss ble plassert på hjemmekontor eller i karantene. LES MER OM HVORDAN BIOVAC HÅNDTERER PANDEMIEN
Delta i vår spørreundersøkelse: Er du fornøyd med servicen på ditt Biovac minirenseanlegg?
Når renseanlegget bytter eier
Det er anleggseiers ansvar å informere Biovac når et eierskifte finner sted. Skjema nedenfor lastes ned, fylles ut, signeres av ny eier og sendes til Biovac enten på e-post, eller i posten; Biovac Environmental Technology AS, Farexvegen 19, 2016 Frogner
- Eierskifte Biovac minirenseanlegg Skjema
- Eierskifte Haco renseanlegg Skjema
- Eierskifte Nava renseanlegg Skjema
- Eierskifte Klargester minirenseanlegg Skjema
(Husk å laste ned skjema før du fyller ut)
Kontakt din lokale servicetekniker
Om alarmlampa lyser, eller om du spørsmål om drift og vedlikehold av ditt anlegg, kan du kontakte serviceteknikeren direkte. Finn din lokale servicetekniker ved å søke på din kommune: